mycket nu...

December är alltid den månad då det häner mest och är mest att göra.
Jag, jens, lilla syster, lillebror och svärmor fyller år, de är jul och just nu en massa pluggande...

Vet inte rikigt var jag ska börja.
Måste komma på vad mitt Projektarbete ska handla om också... har en ide, men måste få den bra formulerad och begränsad...

På ett sätt blir de tråkigt när utbildningen är klar eftersom att det är roligt att lära sig en massa saker hela tiden.
Å andra sidan ska det verkligen bli skönt att vara ledig! Man är aldrig ledig när man pluggar, fast det är helg osv...
Många verkar tro att bara för att jag pluggar på distans och är hemma och läser så är jag ledig... big no no...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0