Tisdag

Har svettats över den sista uppgiften igår och idag, men nu tror jag att jag äntligen är färdig... skönt!

Fick ett ryck för någon timme sedan och började måla listerna i köket... De runt dörren blev bra, men golvlisterna mindra:bra. Måste ta bort dem så de inte blir kladd.
 Nu kommer pappa att säga - Vad var det jag sa?!
Jag pratade med honom om att jag skulle måla om listerna.
-Jag tänkte måla när de sitter kvar på väggen, de funkar väl med maskerings tape...
 Pappa - Nej, de blir bara kladd, de är lika bra att du tar ner dem.
-Äh, de blir de inte alls...

Nu ska jag bara vänta till Jens kommer hem så ska jag plocka ner list jävlarna.



Kommentarer
Postat av: G

Hej! Om du är intresserad av en rosa bloggdesign, kika på min designsida, http://babbidesign.blogg.se Välkommen! ( Gör även personliga designer ) Ha en fortsatt trevlig dag.

2008-10-30 @ 18:48:29
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0